Re: CD-ROM pytanie

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 13:50:08 MET

5 Dec 1996 17:07:21 GMT, maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl (Mariusz Fras)
napisał(a):

>Jest sporo roznych typow napedow cd-rom na rynku, ale nie slyszalem zadnych
>opinii na temat Panasonic'a (szczegolnie x8).
>Czy ktos mial moze jakies (przykre lub mile) doswiadczenia z takowym i moglby
>porownac go do innych.
>maf

Po co Ci Panasonic? Pokaz mi jakis CD, ktory bedzie mial krotszy czas
dostepu od TEAC-a... No i bedzie ladniejszy i bedzie mial szybciej
wysuwana tacke! :)

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!