Zoom vs Robotics

Autor: Pawel Kietniewski (kniarzyn_at_ramzes.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 13:05:44 MET

Czesc,
Planuje zakup modemu i mam w zwiazku z tym pytanie. Zastanawiam sie nad tym,
czy przy ograniczonych zasobach pienieznych kupowac juz teraz Zoom-a 33.6
wewnetrznego, czy tez poczekac niewiem ile i kupic roboticsa zew. Roznica w
cenie to okolo 3mln.
Nie wiem tez skad sie bieze az taka roznica w cenie pomiedzy modemami wew. i
zew. (obudowa+diody nie moga byc zbyt drogie. Jakie sa zalety i wady
poszczegolnych rozwiazan.
Aha, czytalem o nowym systemie Roboticsa (chyba X) pozwalajacym odbierac
dane z predkoscia 55.6. Czy jest to takie dobre???? Skoro moze tylko
przyjmowac to kto moze wysylac te dane????

To wszystko

Kniarzyn