Re: Zoom vs Robotics

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 05 Dec 1996 - 14:23:41 MET

On Thu, 5 Dec 1996, Pawel Kietniewski wrote:

> Planuje zakup modemu i mam w zwiazku z tym pytanie. Zastanawiam sie nad tym,
> czy przy ograniczonych zasobach pienieznych kupowac juz teraz Zoom-a 33.6
> wewnetrznego, czy tez poczekac niewiem ile i kupic roboticsa zew. Roznica w
> cenie to okolo 3mln.

Absolutnie USR - najlepiej wewnetrzny Sportster 33.6 Voice...

> Nie wiem tez skad sie bieze az taka roznica w cenie pomiedzy modemami wew. i
> zew. (obudowa+diody nie moga byc zbyt drogie. Jakie sa zalety i wady
> poszczegolnych rozwiazan.
> Aha, czytalem o nowym systemie Roboticsa (chyba X) pozwalajacym odbierac
> dane z predkoscia 55.6. Czy jest to takie dobre???? Skoro moze tylko
> przyjmowac to kto moze wysylac te dane????

Poki co nie warto - nic jeszcze nie obsluguje tych predkosci, a jako
nowinka jest to sprawa droga... Poza tym, o ile wiem, USR-y mozna
upgrade-owac do 57.600...

Pozdrawiam,
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|
|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2 |