Re: Zoom vs Robotics

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Thu 12 Dec 1996 - 09:59:21 MET

"raf_at_lupus.waw.pl" <raf%lupus.waw.pl_at_f33.n480.z2.fidonet.org> writes:

> Ten rockwell OEM-owany przez Roboticsa? Lepiej nie... Sam wiesz, "ile
> słodyczy jest w słowie rockwell". 8^)

A to Rockwell? A, to przepraszam.
Kiedys powiedzialem sobie (po kupnie modemu wiesz-jakiego), ze juz nigdy nie
kupie modemu na Rockwell'u. Nie ze wzgledu na sam chipset (ktory moze jest
prawie Ok, za wyjatkiem kilku ograniczen), ale ze wzgledu na firmware,
ktore siedzi w srodku. Na szczescie niedlugo wymienie takze ten g-modem,
bo ze sportkiem rowniez nie udaje mu sie _nie_wynegocjowac_ SREJ na
v42/dialout...

> Z tego co pamiętam to AT%T. Couriery w 1991 to już miały. 8^)

Nie wiem czy at%t czy cos innego, ale jak dam zaklecie at#<tu komendy robiace
voice, gl. at#cls=8>, to potem modem wyswietla mi po prostu 1 2 * # itd.

--
Krzysztof Halasa