Re: Zoom vs Robotics

Autor: konder (S_konder_at_mp.pw.edu.pl)
Data: Tue 10 Dec 1996 - 10:19:46 MET

Pawel Kietniewski <kniarzyn_at_ramzes.umcs.lublin.pl> napisał(a) w artykule .
> Planuje zakup modemu i mam w zwiazku z tym pytanie. Zastanawiam sie nad
tym,...

Różnica leży w głównej kości modemu ZOOM ma Rockwella, a USR Robitics'a.
Ten drugi jest lepszy jak mówią inni, zwłaszcza na polskie linie. Mam wewn.
USR sportster 33,6 z voicem i jest extra (oczywiście, zawsze można się do
czegoś przyczepić). Ma genialną cechę: jest PnP, ale można to wyłączyć!!
Osobiście wolę, wewnętrzne, ale jak masz szybki port to w zasadzie nie ma
różnicy. Poza tym lepiej wydac trochę więcej kasy, niż potem narzekać na
jakość połączenia. Z resztą ostatnio widziałem na giełdzie troszkę tańsze.
Na temat upgradów skocz na stronę www.usr.com.
P.S. Jak ktoś ma taki modem i chciałby podzielić się uwagami (też mam
kilka) zapraszam do dyskusji. S_konder_at_mp.pw.edu.pl