Re: Zoom vs Robotics

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 09:54:16 MET

"raf_at_lupus.waw.pl" <raf%lupus.waw.pl_at_f33.n480.z2.fidonet.org> writes:

> Nie ma, Krzysiek. Te "featurezy" mają dopiero Couriery.

Bylem w sobote na gieldzie, a wczesniej na www.usr.com i www.usr.fr
(ten francuski nawet da sie zrozumiec :) - takie same slowa jak w angielskim
czy polskim). Podobno flash'a ma Sportster DSVD, ale wlasciwie teraz nie ma to
dla mnie znaczenia - kupilem voice'a. Na razie jestem zadowolony, ma nawet
rozpoznawanie DTMF, o czym nie wiedzialem (USR jakos malo chwali sie na
stronach WWW, inne firmy zawsze wypunktuja wszystko).

Teraz musze tylko wymienic cholerny G-modem [passive] w PM, to znacznie
trudniejsze...

--
Krzysztof Halasa