Re: Co trzeba mie ć :)

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 12:28:15 MET DST

"Marek Wojciechowski" <mapson@pg.gda.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> DragText (bez tego już żyć nie potrafię)

No właśnie - co to jest i do czego to się je? Bo sam kiedyś zainstalowałem
ale wcale nie widzego skutków - co mi to daje? Jakie plusy?

> Mnie nigdy RSJ nie przekonał swoją dziwną filozofią. Używam
> cd-recoddera z GUI a ostatnio coraz więcej płytek formatowanych na
> UDF. Świetna sprawa. Nagrywam po prostu przy pomocy FC.

Tzn jak? Ja otwieram poprzez FC okna (ctrl-w) i przeciągam na gui - wtedy
jako obiekty się nagrywa dana płyta :)

> A co to jest?

Pośpiejszadełko do grafiki ponoć, nie wiem czy zaszkodzi ale może pomóc.
Zakupiłem wspomnianą parhelię, w sumie jest dla mnie okej, ale nie wiem
czy w jej przypadku coś pomaga ten driver?

> Nie próbowałem. Staram się używać drukarek, do których są "normalne"
> sterowniki.

Moja niestety jest anormalna ;) Co ciekawe wyszedł sterownik do następcy
pod os/2 ale... nie do tej drukarki - różni się tylko obudową :/

> Elvis i VIM? pewnie są i inne.

Drą się - zobaczymy jak pod osem łązi to cudnie :)

> Ja używam prymitywnego IPSpeed i mi wystarcza. Tyle, że on pokazuje
> całkowity transfer a nie co ile ciągnie.

Takie coś zapewnia mi jakiś ficzer z xcenter - od razu z wykresikiem ;)
Tylko po prostu czasem nie wiem dlaczego leci mi obciążenie sieci na
poziomie jakichś 5kB/s - który program to drze coś, czasem chodzi o
pocztę, czasem o jakieś synchronizacje czasu i podobne ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564