Re: Co trzeba mie ć :)

Autor: Marek Wojciechowski <mapson_at_pg.gda.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 08:24:32 MET DST

On Thu, 16 Sep 2004 22:01:26 UTC, "Ninik" <ninik@dominik.kei.pl>
wrote:

> Jakich programów używacie na co dzień i co uznajecie za potrzebne
> koniecznie do systemu?

DragText (bez tego już żyć nie potrafię)

> Czy warto rezygnować z cd-recorder'a na rzecz rsj'a?

Mnie nigdy RSJ nie przekonał swoją dziwną filozofią. Używam
cd-recoddera z GUI a ostatnio coraz więcej płytek formatowanych na
UDF. Świetna sprawa. Nagrywam po prostu przy pomocy FC.

> Czy p6k7mtrr jest jeszcze potrzebny?

A co to jest?

> Czy komuś udało się uruchomić drukarkę pod w32prn?

Nie próbowałem. Staram się używać drukarek, do których są "normalne"
sterowniki.

> Jaki polecacie dobry textowy edytor? Jest coś co:
> a) obsługuje utf
> b) podświetla składnię
> c) jest programem vio
> d) posiada wielkrotne undo/redo
> (pierwszych dwóch niestety brakuje mi w fc)

Elvis i VIM? pewnie są i inne.

> Czy ktoś ma jakiś porządny monitor tcpip? Chodzi mi o program który
> sprawdza co i ile ciągnie z internetu (ale nie firewall) ;)

Ja używam prymitywnego IPSpeed i mi wystarcza. Tyle, że on pokazuje
całkowity transfer a nie co ile ciągnie.

pOSdrawiam,
Marek