Re: Co trzeba mie ć :)

Autor: Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 09:39:13 MET DST

On Thu, 16 Sep 2004 22:01:26 +0000 (UTC), Ninik wrote:

>Witam
>
>Powoli przygotowuję się do instalacji nowego eCS'a, stąd pytanie do
>wszytskich:
>Jakich programów używacie na codzień i co uznajecie za potrzebne
>koniecznie do systemu?
>
>Czy warto rezygnować z cd-recorder'a na rzecz rsj'a?

Wszystko zależy od preferencji i potrzeb.
Dla mnie najważniejsza jest możliwość zapisu pakietowego i udostępnianie
nagrywarki jako kolejnego napędu w systemie. Tutaj RSJ jest nie do pobicia.

Oprócz punktu a wszystko inne ma Boxer.

Leszek KUBRAK <info@infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20