Re: Co trzeba mie ć :)

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 12:44:54 MET DST

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo@teamos2.org.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Kiedys duzo uzywalem rsj'a, potem przesiadlem sie na CD-Recordera ze wzgledu
> na proste nagrywanie mp3 na Audio-CD. To jest tak... jezeli chodzi o samo
> nagrywanie, bez bajerow itp. to RSJ jest po prostu lepszy. Bezpieczniejszy,
> bardziej niezawodny, duzo bardziej dopracowany itp. Chociaz na pewno mniej
> "ustawialny".

Teraz mam właśnie cd-recordera - co do mp3 - nie nagrywam ich wcale, za to
zauważyłem że progam gubi mi polskie znaczki - pewnie coś mu spsułem w
opcjach - ktoś wie jak to zrobić żeby i windy i oesy widziały ładnie
znaczki?
Za to w cd recorderze jest jedna bardzo wkurzająca rzecz - jeśli mam
utworzony obiekt czegoś i przez przypadek jednak go skasuje fizycznie to
program głupieje i już mi płyty nie nagra, a i obiektu nie usunie, przez
co trzeba zrobić restart - wtedy ikonka zamienia się na taką że coś jest
rozłączone - wtedy można to dopiero wywalić.
Drugą mocno denerwującą rzeczą jest brak korekcji nazw, na płytkach jakoś
inaczej ma to wyglądać niż na dysku, więc jeśli sam się nie skapnę to
często jest tak, że nie nagra mi płyty - powie że coś mam dołożyć do lini
polecen (cośtam --graffpoints) co i tak jest dodane od wieków, a i nie
pomaga - jedynie co mogę zrobić to kopnąć to na fat32 i nagrać jakąś
windą, która poprawi mi ze dwie litery czy coś podobnego..

Właśnie jeszcze jedno - coś mi się skopało w fat32 - nie mogę mieć dostępu
do żadnego pliku, który ma polską literkę. Nie wejdzie mi i już. Również
skopało się otwieranie okienek poprzez FC :( Nie wiem czy to nie najnowsza
wersja sterownika "naprawiła", ma ktoś to działające i podzieli się?

> Latwo tak wywolac CD-Recorda, zeby okupowal nagrywarke az do nacisniecia
> przycisku reset na komputerze... Zreszta wlasnie filozofia cd-recorda jest
> ciezka - wszystko prez pliki obrazu itp. w RSJ jest to duzo prostrze, nie
> kombinowane. No i co tu duzo mowic Audio/Data CD Creator (front end do
> cd-recorda) jest jeszcze mocno niedopracowany.

To pewnie, wiesz się jak fix :( "Mi pasuje tylko mieć coś porządnego do
nagrywania image'ów i danych, nic więcej. Do tego oczywiście jeszcze dwie
sprawy: kasowanie płyt cd-rw oraz zamykanie sesji..

> Ale RSJ ma jedna duza wade - dzialanie w trybie WORM, czyli tak, ze
> nagrywarka jest niewidoczna. Mozna to obejsc, ale ja nigdy nie probowalem.

A to mi się nie spodoba na pewno..

> Ciagle uzywam cd-recorda, chociaz ostatnio zastanawiam sie, czy nie wrocic
> do rsj'a.

Właśnie z tym nie miałem do czynienia, zastanawiam się czy przypadkiem nie
warto by było mieć.. :)

> Ja probowalem wielu i... skonczylem na fc/2 i e.exe ;) Ciezko znalezc dobry
> edytor VIO, ktory podazalby za OeSowym schematem myslenia - takie same
> skroty klawiszowe itp.

Oczywiście, to niewątpliwa zaleta. Brakuje mi jednak tych stron kodowych
wielobajtowych, tak samo podświetlania składni, gdyby tylko te kilka
rzeczy było w FC... ach.. :)

> Mi na razie wystarcza tcp/ip monitor w Xcenter

A jaki masz? JA mam "IP Monitor" - Ty masz ten plaskaty taki? ;))
BTW: fajnie by było rozmnożyć ten pasek na dwie linie... mam dużo miejsca
w nim ale ogólnie mógłbym mieć podwójny taki pasek właśnie. Szkoda:(

> JEszcze wakacje :)

;))

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564