Re: Co trzeba mie ć :)

Autor: Marek Wojciechowski <mapson_at_pg.gda.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 23:53:03 MET DST

On Fri, 17 Sep 2004 10:28:15 UTC, "Ninik" <ninik@dominik.kei.pl>
wrote:

> No właśnie - co to jest i do czego to się je? Bo sam kiedyś zainstalowałem
> ale wcale nie widzego skutków - co mi to daje? Jakie plusy?

Właśnie na tym polega cały urok, że instaluje się i go nie widać :-)
To jest chyba jeden z bardzo nielicznych programów, który wykorzystuje
i rozszerza możliwości WPS-a. Ja najczęściej wykorzystuję jego
podstawową funkcję, czyli traktowanie tekstu jako obiekt. W dowolnym
oknie (nawet VIO) zaznaczasz sobie myszą tekst i go przeciągasz w
dowolne inne miejsce np. na desktop. Jeżeli ten tekst jest URLem to
oczywiście automatycznie jest tworzony obiekt typu URL, bardzo
sprytnie przy tym są łączone "połamane" URLe.
Bardzo przydatną funkcją jest dostęp do menu obiektu przez "control
box" aplikacji którą ten obiekt uruchomił. Funkcji DT jest całe
mnóstwo. Zbyt wiele aby je opisywać :-) zainstaluj, poczytaj
dokumentację i zapomnij o nim.

> Tzn jak? Ja otwieram poprzez FC okna (ctrl-w) i przeciągam na gui - wtedy
> jako obiekty się nagrywa dana płyta :)

Normalnie. Nagrywarka to u mnie dysk M:. Otwieram w jednym panelu dysk
M: w drugim to co chcę nagrać i nagrywam przez F5.

Marek