Re: Re: Mozilla

Autor: Rafalz <rav-z_at_gazeta.costuskresl.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 23:05:29 MET DST

Lech Piotrowski wrote:

> Ty zaczales, bo pierwsyz mail nie byl prowokacyjny.

Nie ma sensu sobie wypominac co kto zaczal, ale o Maku to Ninik pierwszy
temat poruszyl ;-)

> Nie wiem, czy kogos
> tutaj interesuja Twoje protesty.

Mam chwile slabosci, nadwyzke czasu wolnego to i podyskutowac sobie
lubie. A jak ktos sie irytuje moimi mailami to siup mnie do dziury.

> Ja w tym
> sensu nie widze, ale moze Ty tak.

Rozmawiam o OS/2 :-) chyba nie zaprzeczysz, netykiety tez nie
przekraczam ...

> Sie uzywa? Sie nie uzywa, np. w moim przypadku.

Bo nie masz w miare szybkiego lacza lub oprogramowania lub dziewczyny :-p

> Jak ci podam zastosowania codzienne komputera u ludzi, ktorzy siedza w
> promieniu 100 metrow ode mnie, to szczerze watpie, zebys byl w stanie
> uzyc do takich zastosowan Maca.

Podaj.

> Ja zwracam uwage ludziom, kiedy moga cos zrobic lepiej i prosciej, przy
> pomocy OS/2.

To haslo sie powaznie zdezaktualizowalo kolo 2001 roku. Przynajmniej u
mnie. Nie pomijam tu wiadomych zalet Warpa (wirusy, dialery itp), ale
poziom stabilnosci i ilosc aplikacji jest po prostu niestety zenujacy.
Zreszta zobacz sobie, nawet mozilla jest skopana - na wszystkich innych
systemach dziala pieknie...

> Nigdy nie namawialem gracza na ten system. Z zadka namawiam
> na ten system ludzi, dla ktorych glownym, codziennym zastosowaniem
> komputera jest pisaie tekstow w wordzie, telekonferencje i robienie
> "debesciarskich prezentacji". Wlasnie dla takich ludzi stworzona zostala
> winda. Nie uczynisz z buraka marchewki.

  To po co jest OS/2?

> Uhm? Ja tez moge do flasha, powerpointa itp. Wada jest brak animacji,
> przyjdzie pewnie z czasem.

Szczerze w to watpie...

--
zdrowko