Re: Re: Mozilla

Autor: Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 15:31:39 MET DST

On Thu, 10 Jun 2004 14:45:51 +0200, Rafalz wrote:

>Tak na pierwszy rzut oka widze ze to w Javie jest napisane. Fatalny
>wybor. Java tak na prawde to rozwiazanie dla ekstremistow a w przypadku
>OS/2 jest strasznie pamieciozerna. Nie widzialem tak slamazarnie
>dzialajacej Javy na zadnym z systemow. Fakt, kiedys byla najszybsza pod
>Warpem ale te czasy minely razem z pryszczami na twrzy Billa.

No i wtrącę swoje trzy grosze. Proszę potraktować mój wywód naprawdę obiektywnie.
Zajmuję się Javą zawodowo i tendencje są takie, że coraz więcej poajwia się
na rynku oprogramowania, mówiąc brzydko, "client-side" napisanego w Javie.
Postęp jaki to środowisko poczyniło w ciągu ostatnich 2-3 lat jest ogromny.
Pamięciożerna Java jest pod każdym systemem, taki jej urok.
Natomiast, według mnie, ma ogromną zaletę w postaci prześności.
Oczywiście można w Javie napisać oprogramowanie nieprzenaszalne
między różnymi platformami, ale dla mnie jest to poprostu brak jakiegokolwiek
profesjonalizmu.

Leszek KUBRAK
info@infokub.com.pl
Gadu-Gadu : 2868932