Re: Re: Mozilla

Autor: Marek Wojciechowski <mapson_at_pg.gda.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 23:05:33 MET DST

On Thu, 10 Jun 2004 21:05:29 UTC, Rafalz <rav-z@gazeta.costuskresl.pl>
wrote:

[...]
> To po co jest OS/2?

Tak tylko wtrącę swoje 3 grosze.

Na moim komputerze w pracy jest tylko OS/2. Żadne tam multibooty.
Robię na nim wszystko co tylko z komputerem robić mam potrzebę
(pracuję na uczelni). Komputer jest włączony 24/24/7, wszelkie
manuskrypty i inne dokumenty piszę pod ... Wordem 2.0c (bo tak się
przyzwyczaiłem i nie widzę potrzeby aby to zmienić), w tym samym
czasie w tle często chodzą obliczenia, na innym wirtualnym ekranie mam
otwartą sesję Xwindow do SGI, a na jeszcze innym otwartego shell'a z
sesją na klastrze. Jeżeli w tym czasie muszę sprawdzić kolokwia
studentom (np. z Worda czy Excela) to uruchamiam potrzebny program w
sesji VPC. Najczęściej na kolejnym wirtualnym ekranie.
Znajomy z pokoju obok, który używa na co dzień linux'a musi niestety
żyć z rozdwojeniem jaźni. Do wszystkich swoich potrzeb używa L Ale jak
przychodzi czas napisania jakiegoś sprawozdania, publikacji, czy
choćby sprawdzenia prac studentom to musi się przeresetować do
windows. A jak coś w tym czasie akurat liczy to niestety musi się
przesiąść do innego komputera.

W domu mam podobną sytuację. W razie potrzeby łączę się z kompem w
pracy i mogę ściągnąć czy wysłać sobie potrzebne materiały. Jak
spieszę się na kolokwium a nie wydrukowałem zadań wcześniej, to mogę
to zrobić z domu przez zdalną sesję (nawet z worda), a jak dojadę na
uczelnię to ciepłe zadanka czekają w drukarce.

Acha pisałeś coś o bankach. Oczywiście używam online banking w dwóch
różnych bankach i szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie jak miałbym to
robić z windows.
Ja lubię sporty ekstremalne takie jak wspinaczka czy nurkowanie
swobodne, ale windows w sieci, z dostępem do mojego konta bankowego
????
Wybacz, ale to nie na moje nerwy.

pOSdrawiam,
Marek