Re: Beznadziejnosc OESowego chkdska

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 12:05:26 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Tak. Ja wiem, czym go podgladac. I jak go podgladne, to widze jedynie stare
> informacje o badsectorach. Co gorsza, data sie zmienia, ale rozmiar nie, ze resetu na
> reset - kiedy sa nowe pliki znajdowane przez chkdsk :/

ja nie wiedzialem czym go ogladac, w kazdym razem jak mi wypisywal
ze cos przesuwal, odzyskiwal itp, to w srodku byly strzepy tekstu z tych
operacji. plik logu mial rozne dlugosci, ale zawsze to byla wielokrotnosc
ktorejs tam potegi dwojki. pewnie wynikalo to ze struktury pliku.

> Coz, pod tym wzgledem mozesz miec racje. Niestety im wiecej mam do czynienia z
> linuxem na uczelni (a ostatnio ciagle na nim musze pracowac) tym za gorszy system
> go uwazam :)) (dla end-usera)

ciekaw jestem z czego konkretnie korzystasz (tzn. jaka dystrybucja),
i jak zostal skonfigurowany. w kazdym razie proponuje bys sobie
sciagnal dystrybucje knoppix. bootuje sie to w calosci z cdroma,
ale wymaga dosyc duzo ramu (tak ze 150 by sie zdalo), i procka
z 1GHz , bo plyta jest skompresowana, ok. 2GB zmiescili na 700MB.

znik.