Re: out of topic: zalety usb

Autor: KGB (rafal_at_kgb.costutrzeba-skasowac.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 15:46:16 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> nie przekrecaj :) mowilem ze znowu trzeba bedzie te porty montowac
> na osobnych kartach, jak to bylo kiedys. to chyba roznica.

No ale zwiastuje to chyba wysyp urzadzen na te porty skoro bedzie trzeba
je spowrotem montowac?

> u zenek corp ltd. jest troche wiecej :)

U zenka nie ma zadnego albo jest jeden do obslugi garazu. Firma Zenka
opiera swa oferte na podstawie danych z hurtowni, ktore se sciagnie z neta.

> a jak mam szczegolne zyczenie w takim sumer salunie MM,
> to moge sobie czekac w nieskonczonosc.

Cos ci sie pomylilo.

> wyciagasz to info, ktorego nie powinienes. problemem byla glupota
> przelozonych, ktorzy koniecznie chcieli zlomy z najtanszych podzespolow.
> jedynym sposobem zmuszenia ich do rozsadku byly zakupy markowcow.
> porzadny skladak ma porownywalna awaryjnosc do markowca, a kosztuje
> jednak mniej, o wydajnosci nie wspominajac.

Znaczy P4 w skladaku wyciaga wiecej niz P4 w HP? Co do awaryjnosci tez
bym sie klocil.

> mam nadzieje ze do domu tez sobie kupiles markowca :)

Oczywiscie. Przede wszystkim do domu. Mam dosc walki z durnymi
problemami na pecetach z pracy.

> wcale nie z jednym.

Z reguly albo jako router albo jakis tam inny serwer. Czyli 1.

> Jest. jesli w specyfikacji produktu ktory jest wytwarzany
> jasno i wyraznie okreslono ze ma byc on spartolony w scisle okreslony
> sposob, to bedzie tak spartolony.

A pokaz mi 1 firme z takim certyfikatem, ktora produkuje buble.

> 10 metrow to chyba jak nie ma scian po drodze :) a za sciana to chyba
> do 5ciu a moze i do 3ch metrow.
> a jak nie wiem gdzie telefon, to wystarczy ze na niego zadzwonie :)

Ma to ta zalete, ze Twoj kabelek to ma chyba tylko z pol metra a moze
gora metr. No i mozna zapomniec o wygodnej rozmowie na fotelu 4 m dalej
bo wlasnie zostal uwiazany na smyczy ;-)

Jak dla mnie EOT.

pozdr.
r.