Re: Pad JFS - ratunku!

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_oldfield.org.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 15:32:36 MET

On Thu, 27 Nov 2003 14:23:26 +0100, Grzegorz Szyszlo
<znik_at_wbc.lublin.pl> wrote:

>podobnie ja mialem z partycja HPFS 20GB. sprawdzalem juz po odpaleniu
>osa. tzn. zrobilem sobie prostacki skrypcik w rexxie, ktory probowal
>wyswietlic pewien plik ktory stale tam trzymalem. jak sie nie udalo,
>to chkdsk szedl w ruch. operacje przeprowadzalem automatycznie
>20 sekund po starcie systemu, bo po drodze jeszcze kilka procesow
>wstawalo.

No ja mam ciut inaczej, ponieważ WPS mi trochę głupieje przez brak
dysku, to w takiej sytuacji skrypcik wołany z autostartu (nie
starptup.cmd) spradza, czy dysk jest, a jak nie ma, to chkdsk i
setboot /b. A jeśli filesystem jest cacy, to idzie dalej.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688