cholerna Java

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 16:26:07 MET

Witam

Jak zwykle zepsuła mi się Java. Otóż kiedyś za dawnych dobrych czasów
kiedy wszystko działało, było tak że na dysku siedziała sobie
standardowa Jawa 1.1.8 która przychodzi z systemem. Potem z okazji
zainstalowania CP pojawiła się druga Java 1.3. Wszystko było pieknie do
czasu aż ta 1.3 zastrajkowała. Nie dość że nie działała to jeszcze nie
dała się odinstalować. Porządek został zrobiony ręcznie, wycięcie
katalogu, wywalenie z configa i wyczyszczenie ini. Już miałem
zainstalować wersję pierwotną, bo archiwum z poprawkami okazało się
zepsute, ale w miedzyczasie wyszła v1.4 z Innoteka. Sciągnąłem,
zainstalowałem, dopisałem ścieżki do configa (swoją droga to mogliby
chłopcy z raichu jakąś normalną instalke wyprodukować). No i świetnie,
LVMgui zaczęło działać. Co prawda odpalało się wolniej niż z ibmowską
1.3 ale działało. Aż do wczoraj. Próbuję odpalić konfigurację TCP -
dupa, LVM - to samo. Skrypty wrzeszczą o jakimś nieznanym odwołaniu do
obiektu cośtamcośtam.
Już mnie cholera bierze.
Chyba wrócę do oryginału 1.3, choc wersja którą posiadam jest stara jak
świat. Czy ktoś może wie czy 1.4 ma jakieś na tyle znaczące przewagi nad
1.3 żeby się w tym paprać, czy też dać sobie spokój i zostać przy 1.3.
A jeśli już to w jaki sposób nadinstalować ten pakiet 1.4 na poprzednią
instalację 1.3. Jakoś nie bardzo mi się podoba trzymanie na dysku
fafnastu Jav.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_DRZEWO.free.polbox.pl
WORK: Artur.Alinowski_at_DEV.DRZEWO.itpp.pl