Re: out of topic: zalety usb

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 12:38:25 MET

KGB wrote:

> No ale zwiastuje to chyba wysyp urzadzen na te porty skoro bedzie trzeba
> je spowrotem montowac?

a to juz twoja nadinterpretacja :)))) podejrzewam ze taka karta
z kompletem portow rs+centronics+ byc moze joystick analog
bedzie kosztowala z 50zl, tak jak teraz karta usb1 dwuportowka.

> U zenka nie ma zadnego albo jest jeden do obslugi garazu. Firma Zenka
> opiera swa oferte na podstawie danych z hurtowni, ktore se sciagnie z neta.

sa rozne zenki corp. w wiekszosci to prawda co piszesz. ale czy to
czegokolwiek dowodzi?

> Cos ci sie pomylilo.

ze niby zloza mi taki sprzet jak sobie zaspiewam? tak?

> Znaczy P4 w skladaku wyciaga wiecej niz P4 w HP? Co do awaryjnosci tez
> bym sie klocil.

to, ze moc komputera zalezala wylacznie od zegarka procka, to
prehistoria, z czasow ibm PC na prockach 8088/86.
teraz, zle skompletowany p4 ktorego glownym zadaniem
bedzie oczekiwanie na operacje na ramie, nie bedzie tak wydajny
jak to wynika z zegarka w tabelce. pamietaj ze teraz ciagle
sprzedaje sie mnostwo p4 ktore sa przystosowane do rambusow,
a pracuja z pamieciami ddr, ktore sa taktowane polowa
albo 1/4 maistrali procka. i jak taki p4 ma byc wydajny?
jest to nagminne w wielu skladakach, i markowcach.
tak ze trzeba uwazac.

> Oczywiscie. Przede wszystkim do domu. Mam dosc walki z durnymi
> problemami na pecetach z pracy.

ja tam skladam, w wiekszosci przypadkow osobiscie. grunt to
sprawdzone podzespoly, a nie to co pod nos podsuwa sprzedawca.
i poki co nie mam problemow, w przeciwienstwie do wielu znajomych
ktorzy chcieli "zaoszczedzic".

> Z reguly albo jako router albo jakis tam inny serwer. Czyli 1.

no wiesz. aplikacja webowa potrzebuje jednoczesnej pracy wiecej
niz jednego zadania.

> A pokaz mi 1 firme z takim certyfikatem, ktora produkuje buble.

firmy ci nie pokaze bo nie znam. wiem ze czekales na te slowa :)
po prostu wyjasniam ci sedno certyfikatu iso9001. to jest
certyfikat na jakosc pracy przedsiebiorstwa, a nie na jakosc
wytwarzanych produktow. myslisz ze iso9002 powstal bez powodu?
tak szczerze mowiac, przy rozsadnej dyrekcji, uzyskanie iso9001
nie jest az takie trudne.

> Ma to ta zalete, ze Twoj kabelek to ma chyba tylko z pol metra a moze
> gora metr.

jasne. zeby przesunac komorke z kieszeni w poblize komputera, trzeba sie
popisac niezwykla sila :)

> No i mozna zapomniec o wygodnej rozmowie na fotelu 4 m dalej
> bo wlasnie zostal uwiazany na smyczy ;-)

pytanie do czego chcesz uzywac bluetoch w powiazaniu z komorka.
bo jesli do synchronizacji organizera, to zawsze mozna odlaczyc
na czas rozmowy. a jesli do transferu danych, to podczas
transferu i tak nie pogadasz. cos mi sie wydaje ze szukasz
dziury w calym :)

> Jak dla mnie EOT.

jak dla mnie tez moze byc :)

znik.