Re: renowacja starego Warpa 3

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 18:06:03 MET

On Thu, 6 Feb 2003 15:37:52 UTC, (Jan Gromadzki) wrote:

> czy to pewne? bo Win3.1 musi na tym pracowac, a mam tylko polskie wesje.

Jest jeszcze możliwość doinstalowania win3.1 do już zainstalowanego
warpa. Jest na hobbesie taki programik, który to robi. Może poradzi
sobie z polską wersją.
Nie pamiętam, jak się nazywał, ale o ile pamiętam to jest w drzewie
windows albo dos a nie OS/2

> Czy mozilla w wersji aktualnej bedzie na takim starodawnym Warpie (po
> zafiksowaniu oczywiscie) chodzila? NIe ma doswiadczen, bo z wersji 3
> korzystalem dawno temu i krotko, ma doswiadczenia gl. z Merlinem

Całkiem możliwe. Trzeba spróbować :-)
Problem będzie jedynie z javą. Mozilla nie obsługuje, o ile mi
wiadomo, javy pojniżej 1.3 a do warpa 3 nie ma javy powyżej 1.1

Marek