Re: renowacja starego Warpa 3

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 02:15:03 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> [...]

A powinno - coś robisz nie tak - nie pamiętam czy win3.11 powinien już
być na dysku i jest wykrywany przez OS, a właściwie program instalujący
go, czy też jedy instalowany za pomocą tego programiku. Jak miałem
pierwszą, dyskietkową wersję trójki, to win 3.11 siedział na partycji
FAT razem z DOS 7.0 - działało bez większych problemów. Przypuszczam, że
lepszym wyjściem jest dogranie fiksów - ostatniej wersji polskiej - jak
porównywałem pliki to okazało się, że ona ma chyba całą obsługę win w
wersji oczywiście polskiej - więc jest legalna droga do obsługi win.
Dość ważną sprawą jest obsługa win 32 - jest do tego programik i
należy tylko właściwie zaznaczyć w configu posiadaną wersję win 32 - jak
to zrobić przeczytasz w załączonym do instalera pliku tekstowym -
ogólnie - nal;eży poczytać. I jeszcze jedna uwaga - każdą wersję
działającą OS/2 - po kolei jak go będziesz modyfikował, kopiuj na boczną
partycję wraz z plikami i katalogami ukrytymi. W razie przedobrzenia -
kopiujesz z magazynu i powracasz do wersji działającej- bez konieczności
instalowania (wchodzisz przez alt-F1).

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >