Re: renowacja starego Warpa 3

Autor: Jan Gromadzki (oksza_at_bu.uni.wroc.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 16:36:52 MET

On Thu, 6 Feb 2003 11:19:59 +0100 (MET)
Grzegorz Szyszlo <znik_at_wbc.lublin.pl> wrote:

[...]
> z polskim 3.10 oraz z 3.11 jakos nie chce to ruszyc. sam wykryje i
> sie doczepi.

czy to pewne? bo Win3.1 musi na tym pracowac, a mam tylko polskie wesje.
[...]
> teraz klient poczty. mysle ze mozesz postawic na netscape 2.02 .
> przy okazji bedziesz mial malo zasobozerna przegladarke www.
> z kodowaniem polskich znakow ten program niezbyt dobrze sobie

Czy mozilla w wersji aktualnej bedzie na takim starodawnym Warpie (po zafiksowaniu oczywiscie) chodzila? NIe ma doswiadczen, bo z wersji 3 korzystalem dawno temu i krotko, ma doswiadczenia gl. z Merlinem
[...]

> ps: sam mam dyskietkowa instalke warp3 bez win i bez connect :)
> poki co lezy i sie kurzy. to jest oryginal. karta rejestracyjna
> nieuzywana.
Cos zaczyna wygladac na to, ze i ten prezent od IBM (kiedys probowalem ich namowic na cos i w odpowiedzi dostalen to puglo) dalej bedzie sie kurzem pokrywal.

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi, ewentualne dalsze tez przyjemnoscia przeczytam.

Pozdrowienia
Jan Gromadzki
Wroc?aw
jg_box_at_poczta.onet.pl