Re: renowacja starego Warpa 3

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 15:36:03 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> Jest jeszcze możliwość doinstalowania win3.1 do już zainstalowanego
> warpa. Jest na hobbesie taki programik, który to robi. Może poradzi
> sobie z polską wersją.
> Nie pamiętam, jak się nazywał, ale o ile pamiętam to jest w drzewie
> windows albo dos a nie OS/2

z windowsem jest taki problem, ze instalator warpa modyfikuje plik
win.com .
w wersji polskiej jest on inny, i po modyfikacji po prostu sie nie
odpala.
btw. taki zmodyfikowany plik byl kiedys uzywany przez linuxowcow.
odpalali w dosemu windowsa 3.1 :)
problem polega na tym, ze win.com przelacza procka w tryb
wirtualny, i dopiero wtedy laduje kernel. pod os/2 lub linuxem
procek juz jest w trybie wirtualnym, z emulacja trybu rzeczywistego.
modyfikacja win.com jest robiona po to, aby windows juz nie przelaczal
trybu procesora. taka proba powoduje wywalenie sie procesu.