Re: warp 4

Autor: Kajetan (kajetan_at_ms-news.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 02:36:22 MET DST

Użytkownik "Rafal Zawislak" <rafalz_at_box43.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem bo nie badam polityki cenowej tej firmy (cene wzialem z
> http://www.promise.com.pl). I nie wliczylem.

Dla ciebie, jako nauczyciela, Office nie kosztuje wiecej niz AFAIR 450zl.
Nie jestem tej ceny pewien do konca, wydaje mi sie ze jest nizsza, ale to
trzeba by sprawdzic. Ta wspominana przez wszystkich 'porazajaca' cena
MSO to tak naprawde skrajnosc, zadko kto kupuje Office spudelkowane
po takich cenach. Edukacja kupuje MSO za cos kolo 150zl/licencje (dowolna
wersja), na podstawie umowy MEN z MS (men.softbank.pl), lub innych licencji
edukacyjnych (OpenEDU na ten przyklad). Firmy korzystaja z innych metod
licencjonowania, typu Select czy MOLP (lub od +/- roku OSL) gdzie singlowa
licencja MSO tez nijak sie ma do powyzszej ceny 2200zl.
Jest jeszcze kilka innych metod na legalne kupienie MSO, ktorych juz nie
bede
wymienial bo nie ma sensu.