Re: Problem rozwiœzany

Autor: Mariusz Borkowski (mab_at_net.pulawy.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 12:35:52 MET

In article <3C873FB9.4256_at_avalon.wbc.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo wrote:

> pierwsze slysze. o ile mi wiadomo, to standard ide/atapi ma mozliwosc
> adresacji max. 128GB (w nomenklaturze dyskowej gdzie kilo to jest
> 1000bajtow
> bedzie to 137GB, ale to marketingowe szachrajstwo)

Nie, cos tam ostatnio wykombinowali i sa juz dyski IDE >128GB.
Warto do nich miec nowy kontroler (czyli taki UDMA133), nie
wiem jak takie dyski dzialaja ze starszymi kontrolerami.

> z praktyki. lilo sobie radzi jesli os/2 jest na C:. jesli os/2 jest
> na rozszerzonej, nie udalo mi sie zmusic lilo do odpalenia os/2.

Dokladnie. Jak mam OS/2 na partycji logicznej to musze miec
tez Boot Managera i z lilo uruchamiac wlasnie tego Boot
Managera.

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl