Re: Problem rozwizany

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 12:24:18 MET

On Thu, 7 Mar 2002 10:23:53 UTC, Grzegorz Szyszlo wrote:

> pierwsze slysze. o ile mi wiadomo, to standard ide/atapi ma mozliwosc
> adresacji max. 128GB (w nomenklaturze dyskowej gdzie kilo to jest
> 1000bajtow
> bedzie to 137GB, ale to marketingowe szachrajstwo)

Z readme do sterowników danieli:
"supposed to work with drive capacities up to 2TiB (OS/2 ADD limit),
tested with drives up to 100GB now"

> z praktyki. lilo sobie radzi jesli os/2 jest na C:. jesli os/2 jest
> na rozszerzonej, nie udalo mi sie zmusic lilo do odpalenia os/2.

Być może wynika to właśnie z innego algorytmu przypisywania literek do
part. rozszerzonej przez lilo i BM.
Jeśli linux jest przed OS/2 to lilo daje OSowi D: czy coś w tym stylu.
W tej samewj sytuacji BM prawdopodobnie przypisze C: bo wcześniejsza
partycja linuxowa jest nierozpoznawalna przez BM.

Ale to tylko takie moje rozważania

Marek