Re: Problem rozwizany

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 11:23:53 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> Generalnie, skoro masz już system zainstalowany, to możesz zamienić
> sterowniki IBMa (ibm1s506 i do CD) na ich odpowiedniki danis506 i
> daniatapi. Znajdziesz je na http://hobbes.nmsu.edu a po instalacji
> będziesz miał spokój z dyskami do 4TB włącznie (a może to było 2TB).

pierwsze slysze. o ile mi wiadomo, to standard ide/atapi ma mozliwosc
adresacji max. 128GB (w nomenklaturze dyskowej gdzie kilo to jest
1000bajtow
bedzie to 137GB, ale to marketingowe szachrajstwo)

> Nigdy nie używałem innego BM niż OSowy, ale teoretycznie lilo powinno
> wystarczyć, jeżeli przekaże do systemu podczas jego ładowania poprawną
> literkę.

z praktyki. lilo sobie radzi jesli os/2 jest na C:. jesli os/2 jest
na rozszerzonej, nie udalo mi sie zmusic lilo do odpalenia os/2.