Re: Problem rozwiœzany

Autor: Mariusz Borkowski (mab_at_net.pulawy.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 13:11:30 MET

In article <20020307122246.7839f2bc.alchemyx_at_uznam.net.pl>,
Michał Margula wrote:

> Ja w ogóle LILO nie tykam np. pod Linuxem mam GRUBa, nie znalazłem jeszcze
> systemu którego by nie odpalił (z dowolnego dysku i partycji) łącznie z
> przemapowaniem twardzieli.

Ja mialem problemy z odpalaniem OS/2 z GRUB-a: trapil sie
na driverze do grafiki (SDD), najwyrazniej to sliczne menu
GRUB-a w trybie SVGA zostawialo karte w jakims dziwnym stanie,
musialem wrocic do LILO.

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl