Re: Problem rozwizany

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 11:20:44 MET

Michał Margula wrote:

> Ogólnie udało mi się odpalić ręcznie FDISKa i założyć partycję. Wydaje mi
> się, że będzie dobrze. Teraz mam jedno pytanie - czy muszę zakładać partycje
> dwie, czy może zostać na jednej i mogę w ogóle nie instalować boot managera?
> Mam swój z Linuxa i nie potrzebuję następnego ;]

jesli os/2 jest na dysku C: a ponadto miesci sie w pierwszych 8GB dysku,
to nie instaluj bootmanagera. mozesz uzywac linuxowego lilo.
chociaz ja uzywam bootmanagera, a lilo pakuje na partycje linuxa
a nie do MBR :) tyle ze ...... fdisk jest na tyle durny,
ze nie pozwala na dodanie partycji linuxowej do bootmanagera
gdyz twierdzi ze partycja nie zawiera systemu. durne to ze az strach.
partition magic sobie z tym problemem radzi. tyle ze partmgr
ma troche ladniejszego BM :)