Re: Newbee in OS/2 :-)

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 08:40:38 MET

On Sun, 17 Feb 2002 21:01:13 +0100 (MET), Wojciech Gazda wrote:

>Bufonada :-) Niestety...

Powiem krótko : moje doświadczenia są takie jakie są.
Pytanie czy ja mam szczęście czy ty masz pecha. Nie twierdzę, że to jest reguła.
Być może wiele zależy od tego, do jakich zastosowań jeden i drugi system jest
wykorzystywany.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20