Re: Newbee in OS/2 :-)

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 22:05:54 MET

Leszek KUBRAK napisał(a):

> Powiem krótko : moje doświadczenia są takie jakie są.
> Pytanie czy ja mam szczęście czy ty masz pecha. Nie twierdzę, że to jest reguła.
> Być może wiele zależy od tego, do jakich zastosowań jeden i drugi system jest
> wykorzystywany.

Masz szczescie :-)
- Zwisy Netscape, z zamrożeniem shella włącznie.
- Styk: GUI <-> siec Peer - porażka. Bardzo zwisogenne :-]
- Czasami zakleszczanie sie folderow: nie da sie zamknac, wymuszenie
  zamkniecia z uzyciem "Work area" czasami zamraża shella.
- Kopiowanie w WPS-ie w kilku procesach naraz. Czasami idzie w maliny:
  foldery zakleszczają się (patrz wyżej), zarażając każdy następny
  otwierany. Po krótkiej szamotaninie zwis :-]
- Otwierasz drugiego z kolei ZIP-a (dyskietke). Nie daj Boże otworzyć
  podfolder przed przesortowaniem obiektów, które nastepuje po kilku
  sekundach: gwarancja zamrożenia nowootwartego folderu, z propagacją
  zarazy - patrz punkt wyżej i jeszcze powyżej :-]

Podsumowując: PM ma już swoje lata, co widać jak na dłoni. Przydałaby
się nieuszeregowana kolejka komunikatów, obsługa: 1 obiekt WPS 1 wątek
(lub
proces - patrz Linux - ile to moze sie w nim w tle krecic, bez
spowalniania
uzytkownikow...). No i kill -9 ...

--
Wojciech Gazda