dysk 40gb...przepraszam...

Autor: Piort Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 20:43:52 MET DST

 Zwarcam honor! (ibmowi nie ;-)) Wszystko dziala pieknie! NIe moge uwierzyc w
to co zrobilem... Musialem podmienic ibm1s506.add na dyskietce 1 na Danis506.add,
zeby dalo sie zainstalowac., ale zapomnialem o instytucji zwanej: snoop.lst i
ibm1s506.snp, mimo ze nie do konca wiem, do czego sa te pliki, to jak sie
mozna spodziewac, Danis506.add ktory nie ma czegos takiego (*snp sa chyba
do isntalacji ptrzebne, jakos glupio...?) w polaczeniu z pozostalym na dyskietce
ibm1s506.snp doprowadzi do katastrofy!!! Zorientowalem sie po dwoch dniach;-)
jak juz wyprobowalem wszystko inne....
 Jesli juz wszyscy o tym wiedza, to ok, ale jesli nie, to warto napisac na teamie,
albo gdziekolwiek kilka wskazowek o tym jak upgradowac danis na dyskietkach,
chyba ze juz jest to gdzies napisane.
 uffffff, myslalem ze zwariuje, ale juz jest super.

pg

P.S.
 czy ktos z was uzywa gnupacka? jestem pod wrazeniem, wszystko dziala,
praktycznie wydajnosc comandline, mam teraz taki sam jak pod linuxem....