Re: dysk 40gb...przepraszam...

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 12:48:54 MET DST

Piort Grzybowski napisał(a):

> P.S.
> czy ktos z was uzywa gnupacka? jestem pod wrazeniem, wszystko dziala,
> praktycznie wydajnosc comandline, mam teraz taki sam jak pod linuxem....
Mam cos takiego - zestaw polecen UNIX-owych. Ogolnie dziala dobrze z
wyjatkim ps/kill - to co wypluwa ps jest inne niz to czego wymaga
kill... No i tego ze czasem find sie zamraza...

Jest tylko jeden problem, nigdzie nie natrafilem na naprawde dobry port
tcsh, ten ktory mam jest naprawde parszywy.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */