Re: dysk 40gb...przepraszam...

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 19:48:40 MET DST

Piort Grzybowski wrote:

> Zwarcam honor! (ibmowi nie ;-)) Wszystko dziala pieknie! NIe moge uwierzyc w
> to co zrobilem... Musialem podmienic ibm1s506.add na dyskietce 1 na Danis506.add,
> zeby dalo sie zainstalowac., ale zapomnialem o instytucji zwanej: snoop.lst i
> ibm1s506.snp, mimo ze nie do konca wiem, do czego sa te pliki, to jak sie
> mozna spodziewac, Danis506.add ktory nie ma czegos takiego (*snp sa chyba
> do isntalacji ptrzebne, jakos glupio...?) w polaczeniu z pozostalym na dyskietce
> ibm1s506.snp doprowadzi do katastrofy!!! Zorientowalem sie po dwoch dniach;-)
> jak juz wyprobowalem wszystko inne....
> [...]

Pliki SNP to wykrywacze roznorodnego sprzetu w systemie. O ile mi
wiadomo, zostalo to wprowadzone by wyeliminowac zawieszanie sie systemu
podczas instalacji. Chodzi o to, ze czasem proba ladowania sterownika,
do ktorego sprzet nie istnieje w systemie powodowala zawieszanie sie
systemu.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *