Re: dysk 40gb...przepraszam...

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 14:08:25 MET DST

On Sun, 8 Jul 2001 10:58:25 +0200 (MET DST), Wojciech Gazda wrote:

>Mam cos takiego - zestaw polecen UNIX-owych. Ogolnie dziala dobrze z
>wyjatkim ps/kill - to co wypluwa ps jest inne niz to czego wymaga
>kill...
osobiscie uzywalem go.exe (z hobbesa) i kill, zpelnie zwyklego,
jak jest problem to i tak i tak w 50% nie da sie ubic.. jak wiemy.

>Jest tylko jeden problem, nigdzie nie natrafilem na naprawde dobry port
>tcsh, ten ktory mam jest naprawde parszywy.
 dokladnie, chyba myslimy o tym samym, to jest ten, ktory byl kompilowany
na sxie i koles pisal ze kazda rekompilacja trwala pol dnia:)
 sam nie widzialem dobrego tcsh (piszemy wlasne?) ale prawde mowiac,
ja jestem z tych co preferuja basha.

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl