Re: dysk 40gb...przepraszam...

Autor: Piotr Grzybowski (merlin_at_narsil.asua.org.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 14:08:24 MET DST

On Mon, 9 Jul 2001 10:06:55 +0200 (MET DST), Jan Gromadzki wrote:

>on Sob 7. Lipiec 2001 19:54, you wrote
>
>To bardzo s uszna idea. Z powy szego rozumiem, e po zast pieniu ibm1s506.add
>sterownikiem Danis nale y usun z dyskietki r˘wnie ibm1s506.snp?
 nieee tylko!!!! istenieje jeszcze plik snoop.lst w ktorym jest lista plikow snp do
kazdego(prawie) sterownika! trzeba tam sobie tez srednikiem zaznaczyc
ibm1s506.snp jako komentarz! (albo zmazac)
 nawiasem, zastanawiam sie czy nie mozna by bylo ta metoda pozbyc sie kilku
nie do konca i nie kazdemu potrzebnych driverow, mozna by przyspieszyc
proces bootowania z dyskietek..... nie kazdy potrzebuje rownoczesnie
tych wszystkich dziwnych sterownikow...

pg

Piotr Grzybowski <merlin_at_asua.org.pl>
Asu'a http://www.asua.org.pl