Re: Jak zamienic partycje primary na logical?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 09:48:16 MET

Rafal Szymczak wrote:

> Tak bylo dawniej. Teraz LVM umozliwia przypisanie literek wszystkim
> partycjom, primary takze.

Do wersji Warp4 cos takiego nie istnieje.

> Jest to juz od poczatku w Aurorze (WSeb), a
> teraz rowniez w Warp 4 Convenience Pak. Literki sa przydzielane na
> stale, i nietety nie ma wiecej automatycznego ukrywania. Pisze niestety,
> bo jedna rzecz sie wiecej nie da zrobic, na ktorej dotychczas polegalem.
> Np. mam na dysku dwie partycje primary. Obie sa C, i na obydwu mam OS/2.

To faktycznie przykre.

> Jedna jest systemem produkcyjnym, a na drugiej eksperymentuje do woli.

To jest b.dobre rozwiazanie. Chocby dlatego, ze jak sie zaklada nowego
fixa, to glupie bydle znajduje doslownie wszystkie kopie pliku ktory ma
byc wymieniony. Ja swego czasu przed fixowaniem zrobilem sobie kopie
katalogu \OS2\MDOS\*.* z WINOS2 , a po fixowaniu okazalo sie
ze kopia tez zostala przefixowana. od tamtej pory chowam kopie w
archiwach,
chocby z zerowa kompresja.

Tak przy okazji popisze sie niewiedza, zadajac pytanie:
Co to jest Warp 4 Convenience Pak ? Czy za to sie oddzielnie placi?
i ile?

btw. wkurza mnie ze w warpie za najbardziej podstawowe rzeczy trzeba
placic, podczas gdy one po prostu powinny byc w cenie systemu.