Re: Jak zamienic partycje primary na logical?

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 17:37:20 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Do wersji Warp4 cos takiego nie istnieje.

Istnieje. Jest wlaczone w W4CP. Ja sam niczym dostalem CP dokonalem
transplantacji LVM z WSeb na W4. Dziala, ale jest przy tym kilka
potencjalnych problemow. Nie polecam tego nikomu, lepiej zalatwic sobie
W4CP. Jesli ktos ma Software Choice, a wlasciwie Upgrade Protection do
W4, to powinien to dostac za darmo.

> To faktycznie przykre.

> To jest b.dobre rozwiazanie. Chocby dlatego, ze jak sie zaklada nowego
> fixa, to glupie bydle znajduje doslownie wszystkie kopie pliku ktory ma
> byc wymieniony. Ja swego czasu przed fixowaniem zrobilem sobie kopie
> katalogu \OS2\MDOS\*.* z WINOS2 , a po fixowaniu okazalo sie
> ze kopia tez zostala przefixowana. od tamtej pory chowam kopie w
> archiwach,
> chocby z zerowa kompresja.
>
> Tak przy okazji popisze sie niewiedza, zadajac pytanie:
> Co to jest Warp 4 Convenience Pak ? Czy za to sie oddzielnie placi?
> [...]

W4CP jest to "nowy" klient. Przychodzi na 2 CD, pierwszy bootowalny (jak
WSeb), a na drugim jest cala instalacja. Na pierwszym CD jest takze Java
1.1.8 i Toolkit 4.5. Drugi CD jest podobny do oryginalnego W4. Jest
kilka nowych rzeczy, ale tez niektore zostaly usuniete (np. Voice Type).
W4CP to jest zwykly W4 z fiksem 15 wlaczonym, a z nowych rzeczy to jest
LVM, JFS, USB, UDF, TCP/IP 4.3 i LAN Server client V5.20. Niestety, jest
to nadal wersja jednoprocesorowa.

> btw. wkurza mnie ze w warpie za najbardziej podstawowe rzeczy trzeba
> placic, podczas gdy one po prostu powinny byc w cenie systemu.

Zgoda.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *