Kochani mła - Re: Jak zamienic partycje primary na logical?

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 13:53:16 MET

Hi,

Drodzy koledzy. Trochę się narażę, ale niech tam. Wytłumaczcie mi
odrobinkę, proszę, dlaczego tak gonicie za nowymi wersjami OS/2 Warp? O
ile od biedy zrozumiem użytkowników systemów sieciowych, o tyle na jaką
cholerę nowe wersje użytkownikowi domowemu? Cały czas używam Warp 4 +
Fp9 i nie mam zamiaru przesiadać się na "nowe", w jakimkolwiek
horyzoncie czasowym.

Jeżeli miałbym już "iść do przodu", to z pewnością byłby to wybór
podyktowany celowością, a nie sentymentem. Może Win2000 lub Linux
(pierwszy drogi i napuchły, ale plusy ma (podobno), drugi tani, ale z
grafiką użytkownika, której daleko nie tylko do Warpa, ale mam wrażenie,
że daleko także do BeOS i MacOS X - uwaga dotyczy obiektowości i jej
cech, a nie wyglądu GUI i ikonek..), albo Win98 (ze względu na wszystko
- gry, programy naukowe, graficzne, biurowe, encyklopedie, korektory,
Internet, video (w tym streaming video) itp.)