Re: Czy ja musze kupowac Millenium???? Ratunku!!!

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 19:24:47 MET

Juz probowalem Embellish - nie ma obslugi CMYK, a to dla mnie podstawa. Poza tym chyba
nie najgorszy. Czy ktos go uzywa? Czy on ma jakas funkcje wyostrzania? Bo po dosc
dlugich poszukiwaniach jej nie znalazlem.
Tez zajrzalem do PhotoGraphics. No coz, to nie jest program do obrobki bitmap. To, ze ma
pare funckji to za malo. Jest to program (byc moze niezly) do skladu grafiki (taki
CorelDraw), m.in. mozna wlaczyc do projektowanej strony bitmape.

> Ale obydwa podobno sa niezle. PhotoGraphics to TSP (True Spectra - to
> bodajze nazwa firmy). Obydwa powinny byc na hobbesie. Jezeli nie, to daj
> znac, podesle Ci (calkiem legalnie. Obydwa sa w tej chwili darmowe)

PhotoGraphics, ktory lezy na hobbesie jest legalny, ale nie mozna z niego nic
wydrukowac, ani zapisac.

Pozdrawiam
Hubert

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.os.os2
http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2