Re: Czy ja musze kupowac Millenium???? Ratunku!!!

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 19:38:09 MET

On Thu, 23 Nov 2000 19:33:47 +0100 (MET), Hubert wrote:

>Juz probowalem Embellish - nie ma obslugi CMYK, a to dla mnie podstawa. Poza tym
chyba
>nie najgorszy. Czy ktos go uzywa? Czy on ma jakas funkcje wyostrzania? Bo po dosc
>dlugich poszukiwaniach jej nie znalazlem.

Ma, acz trzeba sie przyzwyczaic do specyficznego sposobu uzytkowania tego
programu - wybierasz np. pedzel a nastepnie wybierasz sharpen i tam gdzie machniesz
pedzlem to wyostrza.

W sumie do wszystkiego co mi potrzebne uzywam embellisha, mimo iz na pewno jest
bardziej ubogi od wszystkich photoshopow i innych windziano/macowych wymyslow.
BArdzo lubie jego interfejs :)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: : 4d 7h 57m 24s 15ms (en).