Re: Czy ja musze kupowac Millenium???? Ratunku!!!

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Thu 23 Nov 2000 - 19:40:00 MET

On Thu, 23 Nov 2000 18:24:47, hubert_grupy_at_poczta.onet.pl (Hubert)
wrote:

> Juz probowalem Embellish - nie ma obslugi CMYK, a to dla mnie podstawa.
> Poza tym chyba nie najgorszy.

Nie wiem, co masz na mysli przez _obsluge_ CMYK, ale przy zapisie do np.
TIFF mozesz ustawic opcje "use CMYK". To o to chodzi ?

> PhotoGraphics, ktory lezy na hobbesie jest legalny, ale nie mozna z niego nic
> wydrukowac, ani zapisac.

Musisz miec kody do odblokowania, ktore Truespectra udostepniala jakis
czas temu za darmo. Pewnie ktos je ma, to Ci podesle, jak nie, to
sprobuje poszukac. Rowniez gdzies powinienem je miec.

Marek