Re: Czy ja musze kupowac Millenium???? Ratunku!!!

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 23:12:40 MET

On 20 Nov 2000, Hubert wrote:

> Jeszcze nie, ale nie podejrzewam tych programow o wielkie zaawansowanie...
> (PhotoGraphics w ogole nie znam). Chociazby obsluga CMYK. Problem w tym, ze ja nie
> robie jpg na www tylko przygotowuje do poligrafii.

Nie znam sie na grafice, dla mnie wszystkie te programy maja zbyt duzo
funkcji :)
Ale obydwa podobno sa niezle. PhotoGraphics to TSP (True Spectra - to
bodajze nazwa firmy). Obydwa powinny byc na hobbesie. Jezeli nie, to daj
znac, podesle Ci (calkiem legalnie. Obydwa sa w tej chwili darmowe)

> Niesadze. To nie jest problem odswiezania, lecz to "dzieje" sie w TIFFie. Pracuje
> obecnie na SDD (Tseng ET-6000), ale moze jeszcze poprobuje, chociaz watpie...

Sprawdz na natywnych sterownikach dla Tsenga. SDD miewa problemy z sesjami
win-OS/2. Przynajmniej ja takowe z SDD mialem. Ale i tak chyba kupie pelna
wersje. Mam nadzieje, ze wszystkie problemy rozwiaza do GA :)

                                                       Marek Wojciechowski