Re: Czy ja musze kupowac Millenium???? Ratunku!!!

Autor: tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
Data: Fri 24 Nov 2000 - 19:04:20 MET

>mnie podstawa. Poza tym chyba nie najgorszy. Czy ktos go
>uzywa? Czy on ma jakas funkcje wyostrzania? Bo po dosc

Nie wiem, ma kilka filtrów, da się to chyba załatwić filtrem
medianowym po podaniu odpowiedniej maski. Mi się dośc często
zawiesza (sam, system działa dalej), albo głupieje - np.
linie rysuje tylko na biało, a imnne elementy w dowolnym
kolorze. I jak mam zrobiony obiekt np. prostokąt, jak go
zaznaczę, próbuję mu zmienić rozmiar to zawsze lewa i dolna
krawędź grubieje, co w zasadzie uniemożliwia korzystanie z
tej funkcji - obiekt musi miec od razu odpowiedni rozmiar.

Tomek

Internet: tom_at_icpig99.icpig99.ifpilm.waw.pl
             tszczesn_at_elka.pw.edu.pl
            www.kosnet.pl/~oldradio
FIDOnet: 2:480/127.134

Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.os.os2
http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2