Re: pooooooooooomocy (bylo: bede uparty...)

Autor: Piotr Gaede (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Wed 06 Oct 1999 - 11:01:57 MET DST

Dominik Czechowski wrote:

> System Operacyjny OS/2 - wersja 4.00
> Wydanie 9.029

dzieki sprawdze, ale to jest ver nie? a da sie syslevel porownac?

> Och, cały się rumienię .... ;-))))

no dobra doloze tez innym:
Lech Wiktor Piotrowski potwierdzil ze to co robie jednak zgodnie z
instrukcja robie, a fix robi tak jak powinien robic :)
Przemyslaw Dobrowolski napisal jak to sie robi ;)
a Bartosz Tomasik wyjasnil zawilosci skomplikowanego interfejsu programu
do fixowania ;-D

ale ogolnie nadal niewiele wiedzialem wiecej niz przedtem ;-(

> Możesz napisać jeszcze którego Netscape'a używasz ?

teraz chcialem 4.61 zainstalowac i po kilkunastu procentach protestuje i
wycofuje sie z instalacji
mam tez gdzies poprzednia 4 (ale obie z plytek w Enter albo WWW, wiec
moze maja tak samo dobrze pokopane jak fix5 z entera ;) (mam nadzieje,
ze autor kacika w Enterze sie nie obrazi za te zart)
moge tez wrzucac 2.02 (nawet bede chcial to zrobic), ale sie troche boje
bo ostatnio popsul mi podczas instalacji te czesc OS/a ktora przetwarza
zablokowane pliki: sie nie zainstalowal, a potem nie moglem juz nic
zainstalowac ;-(
(przy okazji: czy da sie zainstalowac jednoczesnie w systemi NS 2.02 i
NS 4.xx ? nie musze ich jednoczesnie usuchamiac, ale wazne zeby byly)

3maj cie sie wszyscy bo zimno
pOSdrowionska pOSpieszne - lece pracowac ;-D

Piotr Gaede
pigwa_at_infocentrum.com