Re: Czy OS/2 może ...

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Wed 06 Oct 1999 - 11:59:58 MET DST

Hej

"Sławomir Stachniewicz" wrote:

> Tak. Jeśli masz Award BIOS, to musisz ustawić jedną opcję w SETUP-ie
> (coś tam o RAM powyżej 64 MB).
IMHO to nie ma znaczenia...
To zmienia tylko sposób obsługi pamięci, a z udostępnianiem jej nie ma
nic wspólnego.

-=[Ciach]=-

> Chodziło o Boot Managera? Chyba nie.
W Twojej sytuacji tzn. jako kolejny system operacyjny pewnie Ci się to
nie uda, ale nie sprawdzałem, bo sie do BM przyzwyczaiłem.
Nie wiem jak by się zachował, gdyby zainstalować BootManagera, żeby
tylko zainstalować OS/2, a potem go (BM) wywalić ustalając wszystko np.
na linuksowym lilo lub tym czymś z NT...

Zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC