Re: pooooooooooomocy (bylo: bede uparty...)

Autor: Piotr Gaede (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Wed 06 Oct 1999 - 10:48:31 MET DST

Tomasz Zamorano wrote:

> Najprawdopodobniej zakladal Pan fix`a z plyty Entera ,wiec tak naprawde to go
> Pan nie zalozyl.

tak tez myslalem, ale jakos nikt nie chcial wierzyc ani potwierdzic ;-(

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Dziwna sprawa... [...]
> Gdyby ktos wykryl na czym blad polega i mni eo tym poinformowal, to
> moze udalo by mi sie uniknac tego problemu na przyszlosc....

a czy jesli zgram katalog csf i ten z rozpakowanymi dyskietkami z tego
entera na dysk twardy i puszcze z fastkicka to bedzie ok?

Leszek Kubrak wrote:

> Nie mam tych płyt, ale sprawdź, czy struktura podkatalogu z fixem jest taka jak
> poniżej (lub analogiczna).
>
> CSF (katalog zawierający Fastkicka w wersji 1.41 kub lepszej)
> FIX (katalog zawierający pliki z dyskietek)
> csf_disk (znacznik wersji fixa, NIEZBĘDNY DO POPRAWNEJ INSTALACJI)
> service.cmd

sprawdze
jak sie z tym meczylem to przyszedl mi do glowy taki pomysl: a moze to
dlatego ze podczas zakladania fixa5 podmieniany jest tez cdfs, a pliki
po restarcie przetwarzane sa na poczatku ladowania systemu, kiedy cdfs
jest jeszcze nie uzywany wiec nie widac cd? chyba ze on to powinien
podmieniac nie z cd tylko juz z archiwum?

w kazdym razie dzieki z akonstruktywne odpowiedzi
posprawdzam, podlubie i ... zadam kolejne trudne pytania

Piotr Gaede
pigwa_at_infocentrum.com