Re: pooooooooooomocy (bylo: bede uparty...)

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 06 Oct 1999 - 19:17:09 MET DST

Piotr Gaede wrote:

> [...]
> teraz chcialem 4.61 zainstalowac i po kilkunastu procentach protestuje i
> wycofuje sie z instalacji
> mam tez gdzies poprzednia 4 (ale obie z plytek w Enter albo WWW, wiec
> moze maja tak samo dobrze pokopane jak fix5 z entera ;) (mam nadzieje,
> ze autor kacika w Enterze sie nie obrazi za te zart)
> moge tez wrzucac 2.02 (nawet bede chcial to zrobic), ale sie troche boje
> bo ostatnio popsul mi podczas instalacji te czesc OS/a ktora przetwarza
> zablokowane pliki: sie nie zainstalowal, a potem nie moglem juz nic
> [...]

Ja mam zainstalowanego ostatniego refresha NN2.02 i do kompletu wersję
beta NN4.61. Mogę pusczać je jednocześnie. Żeby było śmieszniej, mam je
tak ustawione, że obydwa programy widzą te same katalogi z pocztą :-)),
tzn. te samą pocztę na twardzielu widzę jednoczesnie w NN2.02 i NN4.61.

Problemy z instalacją można obejść modyfikując skrypty instalacyjne
NN4.61. Kiedyś to robiłem, ale już niestetey nie pamiętam co
podmieniałem. Wywaliłem zdaje się test jakiegoś pliku, przerywający
instalację. Niestety będziesz musiał kopać sam. Może podannie
komunikatu, który się pojawia podczas instalacji odświeżyłoby mi pamięć?

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */