Re: pooooooooooomocy (bylo: bede uparty...)

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Wed 06 Oct 1999 - 00:40:45 MET DST

On Tue, 5 Oct 1999 15:33:23, Piotr Gaede <pigwa_at_infocentrum.com>
wrote:

> ktos mi odpisal, ze jest tu wielu ktorzy sa z OS/2a lepsi od niego
> tez tak uwazam, dlatego pisze na liste bo sam zarwalem juz kilka nocek,
> naczytalem sie juz o fixowaniu sporo, ale nadal nie wiem co mi korbi:
> fix sie zaklada i twierdzi ze to dobrze
> pytalem sie ludzi na liscie o opisy jak to robic bo moze cos robie zle,
> ale zgadzalo mi sie to co robilem z opisem co do restartu i klikniecia
>
> jednej rzeczy jeszcze nie sprawdzilem do konca: syslevel i ver
> (nie pamietam jakie byly ich odpowiedzi przed fixem)
> jakie powinny byc po zalozeniu 5-ki?

System Operacyjny OS/2 - wersja 4.00
Wydanie 9.029

> czy ktos mi pomoze na tyle konstruktywnie, na ile pomogl mi Dominik
> Czechowski przy cofaniu fixa, ktore sie zacielo
Och, cały się rumienię .... ;-))))

> heeeelp - to juz jest glos rozpaczy
>
> pOSdrowionska
>
> Piotr Gaede
> pigwa_at_infocentrum.com

Możesz napisać jeszcze którego Netscape'a używasz ?

Jeśli nie sprawi Ci to różnicy to pisz na priv, bo ostatnio listę
czytam tylko z doskoku (raz na tydzień).

pOSdrowienia

Dominik Czechowski