tpsa - zlodzieje!

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 13:58:20 MET DST

eeh
 zaczynam miec dosc i dojrzewac do tego zeby sie przejsc z jakims
bejzbolem lub moze uzi do dyrekcji tpsa i zrobic porzadek.. ja rozumiem
monopolista, wiec sobie dyktyje ceny. ja rozumiem wiele innych rzeczy
ale do k.nedzy! ja ostatnio musze po 5 czasem 7 razy sie laczyc zeby
sie poprawnie polaczyc! bo wspianialy server tpsa przydziela mi numer
0.0.0.0 poczym jako ze numer jest niemozliwy, nastepuje od razu
rozlaczenie.. i znow dialujemy.. a przeciez za kazde takie polaczenie
place!!!
 w czasie gdy ten mail pisze, lacze sie juz 9 raz.. a tylko chcialem
maile wyslac...:(
 krakow - strefa numeracyjna 267-XX-XX ...
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl